Теми от изминалия 17 март 2008 г.

Публикувано от Blago

  • Днес се честват 65 години от спасяването на българските евреи;

Много усилия ми трябваха да открия някой да го отбелязва по някакъв начин, а това е нещо с което трябва всички да се гордеем. Някой от вас чувал ли е името Димитър Пешев? А именно той на 17 май 1943 година инициира остро протестно писмо до министър-председателят Богдан Филов против депортацията, след което е свален от поста подпредседател на XXV Обикновено Народно Събрание, но дискусията в парламента допринася до спасяването на българските евреи.

Ако имате път към гр. Кюстендил непременно посетете къщата-музей Димитър Пешев.

  • Днес един българин уби хладнокръвно жена си, сестра си и рани сина си;

До къде ще се докараме? Защо на все повече българи им избиват бушоните? И докато при повечето стига да нагрубят най-близките си, то един българин просто ги изби. Боже пази нацията от епидемията "лудост"

  • България ще се присъедини към Шенгенското пространство на 1 март 2011 година;

Знаете ли, че аз 2011 година ще съм на 41 години. Знаете ли, колко изгубени години са това? Колко години съм живял в един своеобразен затвор. единствената ми утеха , е че сина ми изобщо няма да разбере за какво говоря.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites