Имаме ли закони и кой ги спазва

Публикувано от Blago

Днес сутринта слушам по радиото, че от другата седмица започва кампания по глобяването на всички водачи, които са си паркирали колите на тротоарите. Съвсем нормална информация. В последно време ни затрупват с такива кампании. Ама имало закон, в който е указано, че трябва да има разстояние 2 метра до сградата. Е хубаво де, този закон другата седмица ли влиза в сила? Не е ли съществувал до сега? Това значи, че тези, които отговарят за реда до сега не са си свършили работата. Някак си това ми прилича на рекламна кампания. Дайте да ви покажем, че правим нещо. Ама то трябва да го правите ежедневно бе.
Заливат ни с положителни информации, че мият централните булеварди. Ама хората го правят всяка вечер бе, защо ни правите на идиоти? Един приятел ми разказваше как в Германия му направило огромно впечатление как в 2 часа през ноща от нищото изникнали 20 човека, лъснали улицата, изхвърлили боклука , и пак изчезнали в нищото. ВСЯКА ВЕЧЕР!!! А не аз всяка сутрин в 8.00, когато всички отиват на работа, да чакам един камион да събира боклука по Раковска и да се образуват огромни опашки след него.
Писна ми от тези кампании.
Искам да са ми празни тротоарите, но и да има къде да си оставя колата.
Искам да са ми чисти улиците всеки ден.
Искам кофата пред блока да е празна всяка сутрин.
Искам да съм бял човек. И не става въпрос за цвета на кожата. става въпрос за състояние на духа.
Искам ...

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites