МТел е компания, която не обичам. МТел е компания, на която плащам 10 години. МТел е компания, която си играе с търпението на собствените клиенти. МТел е компания, която разчита на тромавата система за смяна на оператора и продължава да ни лази по нервите. Последното доказателство:
Моята съпруга има Прима, която аз зареждам със sms през определен период от време. Тя не говори много и този вариант ни е по-изгоден. Последното зареждане беше на 10 Юли 2008. А това означава, че тя няма да се нуждае от презареждане поне месец. И за да съм сигурен, че е така проверихме каква и е сметката към момента - 16 лв.
А защо ми се наложи? Ето заради този sms:
Наличността по сметката на номер 088*******, който заредихте на 22.04.2008 е ниска. Ако желаете, презаредете номера.
Ако не се бях замислил , или пък ако презареждането не беше толкова скоро, със сигурност веднага щях да пусна sms и да презаредя телефона на съпругата. Нали трябва да има минути.
Незнам какво ще трябва да се случи, за да им дойде акъла на телекомуникационните компании, че истината е да са коректни с хората, които им плащат.
Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
5 коментара:
Ми то общо взето с всички компании е така, но най- много се усеща при EVN.За съжаление електроразпределителната компания е монополист и нищо не може да се направи. Е от една страна е добре, защото това е още едно "за" напускане на родината. ДА, аз ще се махна и зареди EVN. Тя е една голяма причина и то не само за мен. Не стига, че ни мамят и ограбват, ами и като се наредим да си плащаме ти развалят настроението за седмица напред /наред с това, че ти губят времето/. Що се отнася до Мтел... Приятелю, за теб едно добро решение е Вивател. Точни са, коректни и когато предлагат промоции- наистина си са промоции. Качеството на обслужване също е на ниво!
Така е що се отнася до Мтел...Ето така се става и член на Мтел Клуб-
"Включването в програмата е автоматично и безплатно. Ако вие сте използвал услугите на Мтел 6 поредни месеца, то на следващия месец вече сте член на Мтел Клуб."
Не-не се заблуждавайте те нямат физическата възможност,карта също не могат да Ви издадат отстъпките пък по картата ги ползва някой техен човек и така...Нали сме в България - тук може всичко!
Благо извинявай, но въпреки, че Мтел са супер големи и супер нагли, в конкретният случай не виждам какъв е проблема - сумата е ниска, тоест имат определен критерии - тоест минимална сума, под който като паднеш ще те уведомят. Ти знаеш по-добре - какво ти казаха от Мтел?
Проблема е морален. Защото "сумата е ниска" е много относително. Обаче Примата започва да предупреждава когато стигнеш до около 2 лева. И логичното е да ме уведомят когато стигне до тази сума. Законово не са направили нищо лошо. Според тях може 50 лв да е "ниска сума".
Внимавайте при покупка на телефон от мошениците Мтел.
"Големия" ни мобилен оператор се занимава с кражби на дребно.
На всеки телефон с WiFi като точка за достъп е зададен MtelGprs.
В резултат при липса на безжична мрежа АВТОМАТИЧНО браузерът минава през кожодерския "Мтел мобилен интернет"
Особенно гнусна е измамата при Нокия Мапс - там телефона не пита, просто си тегли при безобразните тарифи на Мтел. Защото мошениците предварително са му задали точката си.
И всичко това е при положение че НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ СИ ИМ искал или заявявявал такава услуга!
Чистокръвна долнопробна кражба.
Мафиотска фирма, дано да фалира!
Публикуване на коментар