Говорилня - да ревнувам, да беснея или да се радвам

Публикувано от Blago

Каква хубава българска дума само - ГОВОРИЛНЯ - Това е място където можем спокойно да напишем какво мислим, какво чувстваме, кой обичаме и кой мразим. Всичко, което ни е направило впечатление и се е скрило някъде в съзнанието ни , очаквайки някой да го изкара на преден план.
Идеята ми е да се вкопчвам в някоя идея и да я разровя доколкото ми стигат силите и възможностите. А който иска да се включи - винаги е добре дошъл.И не си мислете, че го правя за вас.За мен го правя.За това да заспивам спокойно всяка вечер.За това да се будя свободен всяка сутрин.
Поне докато смъртта не ми погоди някой мръсен номер.


С тези думи на 31.01.2008 г. се пръкна моята говорилня. От тогава съм имал както доста продуктивни моменти, така и големи паузи. Но пък тук си беше и си остана мястото, където спокойно мога да напиша това , което мисля. И без да ми пука, че някой ще се разсърди или пък че на някой няма да му хареса.

А ето, че от скоро в нет пространството се роди и една друга говорилня - http://govorilnq.net/.
И чувствата ми започнаха да врят и кипят. Ето как:

1. Бяс - какви са тези, че ми крадат идеята? От къде на каде - не са ли проверили, че вече има говорилня?

2. Ревност - Ама пък са много добри. Интересни статии. Много хора, които ги четат. Добре направен сайт.

3. Радост - все пак и аз съм дал нещо на света. Нещо, което е харесало и на други хора. Хора, които са го направили по-професионално от мен.


В заключение на всичко ще пожелая много творчески успехи на екипа и бъдете все така интересни. Не оставяйте инерцията от добрия старт да изчезне. Аз лично ще ви чета.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

4 коментара:

Анонимен каза...

Хубаво е, когато има позитивни хора, като теб:)

Анонимен каза...

Ха-ха-ха... Здравей! Радвам се да се запознаем! Извинявай за първоначално лошите чувства, които сме ти причинили! Пладиатство е силно казано! Идеята за името на сайта е от моят никнейм - Gabfest, което си значи същото. Аз много се издразних, когато пък разбрах, че името govorilnq.com е вече заето, но това не е променило по никакъв начин първоначалната ми идея! :) Можем дори да си съдействаме за развитието и на двата сайта. Колкото повече, толкова повече както съм казвал винаги! Много ме зарадва статията ти за нас! Радвам се колко положително си представил нещата, въпреки ревностното ти начало! :) Ще се радвам да бъда полезен с каквото мога за да развием тези две добри говорилни! Успехи, аз също ви чета, а вече и спокойно ще коментирам без да се притеснявам, че ви ядосвам! :)

Le_Grand_Elf каза...

Преди няколко седмици, когато се появи Митко (gabfest) в блога ми, помислих, че за тази говорилня става въпрос :)

След това се оказа, че бъркам! ;)

Ама то приятно да бъркаш по такъв начин :))

Анонимен каза...

Всичко е добре, когато завършва добре:)