Ебати съдебната система

Публикувано от Blago


Строителният предприемач Соломон Анжел е осъден окончателно на пет години затвор, това е решил преди два дни Върховният касационен съд (ВКС), съобщи БТА.
Според обвинението през 1993 г. Анжел е измамил 309 души с договори за строителство на "Град на мечтите" със сумата от 5 197 748,25 неденоминирани лева.

News.dir.bg


Мили ми смехурко, сега сме 2009 г. Иначе казано 16 години. Да се смееш ли, да плачеш ли. Или просто да псуваш на воля.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

1 коментара:

Анонимен каза...

Роден съм на 13 ноември 1928г. в Бургас.Какво искам да ви разкажа за последните 70години от моя живот?!?! В един ден през 1944г излязох да търся малкото си братче,а на земята лежеше един воин от Съветската армия. Аз не знаех какво му има и реших да го повдигна от земята, а той бил мъртво пиян.Изкара пистолета си и искаше да ме удари в главата, но аз се отдръпнах и побягнах, а той стреля в мен за да ме убие.Първият куршум мина от едната страна на шията ми и излезе от другата, а вторият куршум мина от едната страна на рамото ми и излезе от другата.Кръвта ми изтичаше от 5 места и изгубих съзнание, и паднах на земята. Дошъл един съветски лекар - украинец, качил ме на колата и ме закарал в болницата в безсъзнание.Там са ми прелели 4 банки чужда кръв.Този лекар знаеше български и на три пъти ми идваше на свиждане.На този човечен лекар дължа живота си.Той ми каза че само за 24 часа съветското командване е издало смъртна присъда на руския воин и бил разстрелян пред полка от 6 войника.Това се случи на 16 ноември 1944г. Вижте всички съдии в България и целия свят и се поучете, как само за 24 часа се издава смъртна присъда!Но въпреки това аз дете на 14 години останах инвалид за цял живот. За преживените мъки и страдания не ми се говори.Пет години по болници съм ходил, с 9 тежки операции, затъмнение на двата бели дроба,камъни и на двата бъбрека,изкарана жлъчка,загубих завинаги лявото си око на работното място в завод Елпром, но не ми бе изплатена трудовата злопоука.700 инжекции са ми били в очите. Обръщам се към Организацията на обединените нации. До всички държави, които имат атомни бомби,водородни бомби,химическо оръжие,УНИЩОЖЕТЕ ГО,за да спасите човечеството на тази планета,защото в противен случай,която от тези държави натисне копчето ще се унищожи цялата планета.Вижте и се поучете от Хирушима и Нагазаки.Това не трябва да се повтаря ако искате да запазите човечеството, иначе взаимно ще се унищожите.Не трябва така да се решават спорните въпроси!Умните хора не постъпват така днес!На планетата има толкова натрупано оръжие, че може няколко пъти да се унищожи човечеството.Може да се превърне в пепел и да се унищожи всичко живо.На всеки от нас му е отредено колко да живее. Всичко си остава тук на планетата,никой от нас не взима нищо, след като си отиде от тази земя.Всичко което не а дала планетата отново влиза в земята, така и човешкия живот отива в земята- сътворена от умни хора,които я направиха място за по-добър живот - не го забравяйте,господа! Обръщението ми е към всички държави - помислете си трябва ли да се унищожи планетата,която човека и сътворил? Аз съм българин който остана с 6-то класно образование.Всички вие сте умни хора, които живеете на тази планета и всички сме временни гости,животът на хората може да стане по-хубав!Богатите държави да помагат на по-бедните,когато 3 милиарда от населението гладува!Ето къде трябва да се дават парите, а не за атомни бомби и химически оръжия! Това е моето обръщение към всички държави,които не трябва да забравят че всички сме земни хора нашата планета!Всички забравят тези хора, които дават благата на човечеството.Бъдете справедливи,останалото е безотговорност и престъпление към народите,които са забравени!