Добър ден

Публикувано от Blago


Добър ден, господин полицай. Не, няма проблем, че се криете зад дървото. Да, имам 20 лв. Разбира се, че ще ви ги дам.

Добър ден, госпожо в общината. Не, не бях аз този, който ви псуваше. Дори не бях този, който извади пистолет.

Добър ден, госпожице сервитьорке. Е, не ме притеснява това, че кафето ми е студено. Аз не държа вилицата ми да е чиста. Бакшиш? О, извинявайте, че ви дадох толкова малко. Само да отида до банкомата и ще се върна.

Добър ден и на теб, който проклинаш света, че си се родил. На теб. Да на теб. Дали пък няма да е по-добре да вложиш сърцето си в това, което правиш. Няма ли да е по-добре да си изкараш бакшиша вместо да ми го откраднеш? Няма ли да е по-добре да видиш усмивката на лицето ми, отколкото белите ми зъби? Няма ли да е по-добре да кажеш:

Добър ден !

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

2 коментара:

Анонимен каза...

Добър ден! Мен това ме изгони от София! :) Това сериозно. Никъде в България хората не изглеждат толкова сърдито и намръщено, а енергията, която ти предават е направо...! Та добър ден като инициатива е най-доброто нещо, което трябва да започне да им се случва на стоиличани! Добър ден! :)

Анонимен каза...

Супер смешно, но за сметка на това истинско:)