До къде може да стигне наглостта на Нова Телевизия

Публикувано от Blago

Както може би сте забелязали, не ми остава време да пиша в блога. Може би това е грешка, но пък не е късно да я поправя. А кое е това, което ме провокира. Поредната наглост на продуцентите на ББ4. Аз съм един от тези, които никога няма да пуснат sms за продуцентите на ББ4. Ок - това си е мое решение. Има и много хора, които си дават паричките за да може някой продуцент да си позволи поредната скъпа проститутка. Това също си е тяхно решение. Но какво се случи вчера. За да вдигнат приходите от sms-и продуцентите най-нагло рекетираха участниците да се откажат от част от печалбата. Защото при така поставеното условие те нямаха голям избор. И така вместо да дадат от бюджета на предаването награда за зрител, те решиха да я откраднат най-безцеремонно от победителя.
Тъпо - много тъпо мили продуценти.
Аз предлагам за ББ5 да вземете едно кардинално решение. Всеки кандидат да плати по 1000 лв такса за кастинга. Всеки одобрен да плати 50 000 лв за участието си. А победителя да плати 500 000 лв. А така де - да се види има ли балъци в тази държава.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

1 коментара:

Анонимен каза...

Нали не мислиш, че приходите на шоуто идват от sms-и? Те реално генерират жълти стотинки, големите са от рекламата. Стремежът не е към повече sms-и, а към по-голяма гледаемост. Както знаем, основен фактор в цената на рекламата е рейтинга.