Най-важното решение в живота ми

Публикувано от Blago

Честита нова година !
Дано тя ни зареди с повече положителни емоции и ни отвори нови хоризонти!!!

В такива моменти човек си прави равносметка. За всичко. За това какво е направил и за това какво не е. И в такъв момент си зададох въпроса - " Кое е най-важното решение в живота ми". Задавали ли сте си го? Е аз си го зададох.
И сега трябва да помисля. Ами да .
Най-важното решение в живота ми беше. когато като ученик 2 седмици събирах смелост да попитам една съученичка дали иска да ходи с мен. И когато тя отговори " ДА " аз казах Супер, обърнах се и побягнах :)
Ясно - не е това.
Или пък когато казах на родителите си, че вече съм голям и се изнасям на квартира.
Е, чак пък най-важното решение :)
О, сетих се. Когато миавайки покрай магазин за злато реших, че сега или никога и влезнах и купих годежен пръстен.
Важно беше, ама дали пък е най-важното.
После решението да имаме наследник / да решение, а не случайност /.
После да имаме собствен дом въпреки всички трудности.
Аааа, вижте сега - ей сега се сетих. Най-важното решение ще го взимаме тази година. А именно къде да запишем наследника в първи клас.
Оооооо, я ме оставете на мира.
Най-важното решение предстои. Така е за всеки от нас. Винаги най-важното решение в живота на човек предстои.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

5 коментара:

Анонимен каза...

И на баба ти ли и предстои?

В такъв случай, това е предсмъртно решение, като предсмъртния концерт, който гледахме наскоро.

Blago каза...

Много се чудих дали да не изтрия предишния коментар. Но реших, че не ми е в принципите да трия коментари. Те сами говорят за себе си.
А колкото до баба ми. Да е жива и здрава и тази година да й донесе много , ама много здраве. А ти за нейните решения не се грижи.
Грижи се за своите. Те явно не винаги са сполучливи.

Анонимен каза...

решение е дали да бъдеш роб?!?
Или да се бориш за Свобода?!?
Това може да бъде важно решение!
Да решиш, че можеш да създадеш и трябва да възпигаваш Свободни Човеци?!?И то в робска орисия?!?
Да решиш, че можеш да си Независим от хора и да си в Хармония с Природата!?!И да решиш, че ще издържиш, каквото и да става!?!До Край!

VV каза...

Много ми хареса!Наистина си е така-всяка година, всеки ден и час ни носят нещо ново и не се знае какво ще е следващото ни решение!Но, всяко си е много важно за етапа на живот, на който се намираме и затова живота е прекрасен, нали?

Анонимен каза...

Браво, анонимен!
Сигурен съм че доста си се потрудил за да стигнеш до това. А би ли поразказал ?