Опит

Публикувано от Blago

Сега ще открехна завесата какво се крие зад една публикация. Става дума за:
Откога Плюенето Изисква Такт .

Всичко тръгна от статията ми за Сесил. За моя огромна изненада тя стана втората публикация в цялото блог пространство по коментари / според http://topbloglog.com/c /. И коментарите бяха в целият спектър. Не бяха малко и тези, които ме нападаха лично, без да знаят нищо за мен. Ето и малка част :
  • пълна невежа
  • "селския патриот"
  • ''Българино'' (Благо) печелиш номинация за тъпанар на годината!
  • Абе вижте му пияната и отнесена физиономия на "патриота" на снимката и си направете извода за какъв капут става вупрос и какво мнение може да даде!

Е всички тези бяха Анонимни, за разлика от мен, но това е съвсем друга тема. Едно време Марфи започна кампания против анонимността в интернет, но май нищо не се променя.

Но да не се отклонявам. След тази помия аз публикувах въпросната статия Откога Плюенето Изисква Такт и помолих няколко приятеля да ми помогнат - дали да си стягам куфарите за лудницата или и там няма да могат да ми помогнат.

А ето и самата истина. Приятели мои - това беше един

ОПИТ - Откога Плюенето Изисква Такт

А ако прочетете само заглавните букви на всеки ред:

Приятели това е само шега

Надявам се, че няма да се разсърдите :)

Благодаря на всички, които ме подкрепиха и застанаха зад мен, независимо от това, че не всички споделяха позицията ми за Сесил. Благодаря на всички, които сложиха името си и застанаха зад своята позиция, независимо дали не е била като моята.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

5 коментара:

petervanev каза...

:)
Самата публикация я изпратих на няколко човека от любопитство - още се мъчат, ако не се лъжа. Дали да им прекратя усилията?!....
А за публикацията за Сесил: не може постоянно да сме на едно мнение нали? Това не е повод за разваляне на отношения или сърдене според мен, и се радвам, че и ти имаш такова мнение. А на анонимните злобни човечета - ignore :)

Blago каза...

Честно казано и аз едва ли бих схванал идеята :) ТАка че не ги мъчи повече, че току виж вече ми търсят свободно място в някоя лудница :)

RoujkaBG каза...

Благо,

Участвах в коментарите под твоята статия за Сесил и комай аз поведох хорото с негативните коментари и реагирах първа с мнение, различно от твоето.

И досега съм на същото мнение, както че и статията ти беше написана чудесно. Дано не съм пропуснала да ти го кажа.

Ако съм- бързам да те поздравя сега и да ти поднеса извиненията си за това. С грубият ми тон от първият ми коментар допускам, че съм дала както се казва "Тон за песен", макар и определението, което бях написала беше в ср.р.и не касаеше личността ти, а становището ти. И все пак беше грубо и още веднъж- извинявай!

Едно е да изкажеш различно мнение, друго е да обиждаш автора незаслужено. Винаги съм се дразнела от хора, които не коментират темата, а автора, но ето че и Аз се издъних и получих агресията на другите, за урок и назидание :).

Макар че е малко трудно да се прави аналогия между "сблъсък" на две становища по тема, която не те касае лично и статия, написана специално, за да бъде обруган някой публично. Ккато и да е,
стискам ти ръка.

Анонимен каза...

http://www.vbox7.com/play:9c593d71

Анонимен каза...

http://www.vbox7.com/play:9c593d71