България представена в изложба в Брюксел като "кенеф"

Публикувано от Blago


Ето такива хора все още се наричат Българи:

Авторът за творбата
"За мен нашият проект е възможност да подходя към фалшивия патриотизъм и да открия облекчение от безнадежността на българския материален и духовен живот. Не на последно място, той със сигурност ще раздразни много хора и точно това целя - да предизвикам скандал, особено у дома. Това е пънк жест, преднамерено примитивен и вулгарен, фекално пубертетски"

Пръстите на ръцете ми от 5 минути отказват да напишат това, което е в главата ми.
Няма да пиша !
Не искам !
Запомнете това име : Елена Желебова. Аз няма да го забравя. Може би пък някога ще ми потрябва.

22.16h : Ето и последните новини. Цялото пано е направено от някакъв луд чех, който си е измислил всички творци. Така че Елена Желебова не съществува. В някаква степен си отдъхнах. Поне не е българин този, който ни е оплюл. От друга страна трябва да си дадем сметка за това, как изглеждаме от страни.
Идват избори и можем да го променим. Вие избирате.

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

2 коментара:

Анонимен каза...

Мацката въобще и не е далеч от истината.Идеята и е проста който не я схваща значи спи.Иска да разбуни духовете(което и ще стане със сигурност) но и да ни накара да се огледаме около нас и да видим катастрофалната действителност предполага се , че ще събудим но според мен лично никой няма да вникне а тя ще бъде жестоко оплюта.Браво на дързостта на това момиче.

RoujkaBG каза...

Благо,

явно орисана съм да бъда "Лисса коментаторката" :) и този път ще остана вярна на себе си, и силно се надявам, че няма да се засегнеш.

Добре, че пръстите ти отказват да напишат името, защото се оказа друго :) Не си виновен ти, а манипулативните български официални медии,

които имат задачата да информират, образоват и възпитават. За съжаление не оправдават нито една от функциите си, но това е друга тема, която предстои да разчоплим, че е гноясала и корясала.

Цитата е на чешкият художник Черни и ако го прочетеш внимателно, не като емоционален българин, а като мислещ чужденец, който много добре познава България - може и да откриеш правотата в начина му на мислене, мотивите му, чудесно обосновани с любов към българският народ.

Със съпричастнот към съдбата му, която сам не може да промени.
Аз възприемам творбата и мнението му като ПОМОЩ ОТ ВЪН.

И аз съм българка, и аз обичам България, но ни е нужна по- вече самокритичност и обективност, иначе защо протестираме,ако всичко си ни е бир таман? Видяхме се, че и това не можем да го направим по теркя си.

Като жена знам цената на всеки комплимент, но като човек знам,
че ценя високо само ония комплиенти, които наистина съм заслужила. Приятните комплименти само рошат косата и притъпяват мислите.

Този кенеф не е нито твоят, нито моят. Той е нашият общ български кенеф, за който си плащаме. Нели у нас всичко е ДАЛАВЕРА?

Кенефът трябваше да бъде опръскан с естествени цветове от жълто до кафяво, които оставяме след себе си по стените, и КРЪВ. Кръвта на мирно протестиращите българи.