Кой ми скри добрите новини

Публикувано от Blago

Аз съм позитивна личност. Както по-голямата част от нас. И искам да ми се случват позитивни неща. И не само на мен. Искам всички хора да са щастливи, да се обичат, да се усмихват. Утопия, ще кажете. Сигурно е така. Но е сигурно също, че света не е само убийства, изнасилвания, пожари и всякакви гадости.
Но това едва ли е така според журналистите. За тях добрата новина не е новина. Току що отворих http://dariknews.bg/ и ето какво видях:

Бога ми. Дайте нещо положително. Аз ще го прочета. И не само аз.

По дяволите, кой ми скри добрите новини? Аз си ги искам !!!

Ако сте част от мрежата facebook може да се включите в групата :

Аз ще чета добри новини

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

1 коментара:

Анонимен каза...

Добрият стар Благо е отново на линия :)

С двете ръце съм ЗА, и ако някой може ( то и аз ще помисля за някой ) да измислим едно банерче с линк към групата?