Откога Плюенето Изисква Такт

Публикувано от Blago


Пет минути не може!

Римата отдавна се реди на опашка за хляб!

Искам да сложа очила!

Яд ме е, че не видях обратната страна на нещата!

Ти пък какво знаеш!

Ех, морето!

Лили ли се казваше оная с бялата пола!

Или трябваше първо да изхвърля водата!

Ти си този, който има нужда!

Олеле, как ме боли главата!

В кой век живея!

А не ми пробутвайте тези номера!

Ескалира напрежението!

С или без мармалад, хляба горчи!

А пък аз си дупчих билет в трамвая!

Мамо прости ми!

Още си пазя телефона ти!

Шът!

Егати как се изложих!

Гръм да ме удари!

Аааааааааааа!

P.S.: Ключа от палатката е на : http://govorilnq.blogspot.com/2009/01/blog-post_8188.html

Ако статията ви харесва се абонирайте !!!
Елате в екипа !!!
Add to Technorati Favorites

4 коментара:

MARFI каза...

Ок си си, не се впрягай толкова :)

Анонимен каза...

Добре си, но ще се оправиш :)

Споко и аз понякога изпадам в подобно положение :)

Анонимен каза...

И аз не виждам нещо притеснително :)

Blago каза...

Ето ключа :
http://govorilnq.blogspot.com/2009/01/blog-post_8188.html